hard workwork!

DRIPPELLI droppelli dropp dropp! det droppar utanför fönstret, ser nästan ut som att det regnar, nä nu ljög jag.. men snön smälter väldigt fort faktiskt, dripp dropp dripp drooooooopp! häärligt...
jag försöker plugga, jag försöker verkligen! men jag har så jädrans svårt att koncentrera mig! försöker göra franska nu men läraren är ju lite rolig och har rört ihop nåt häfte med allt som ska vara med på provet.. ja..? det är en aning rörigt plus att vi inte ens gått igenom allt? knäppolärare! Je suis la plus forte. hehee.. där ljög jag igen, använde franskan iaf :) je parlerai, rairairaiRAI! fy faasen va tråkigt, jag orkar inte!
keep on working n working n working n wooorking

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0