GRATTIS !

TILL MIG och min blogg! Vi har tillsammans gjort 100 inlägg! Detta är alltså, det hundrade! Tänk vad jag har åstadkommit, sedan slutet av 2009! Ganska amazing :)
Idag var jag i forum med bästa ALINA, slutade skolan 10.55 *as nice*, skulle åkt till stan, för att kolla på alpingaraget, men det behövdes icke! Hittade en enkel Mc KINLEY jacka på Inter Sport, direkt nästan. Vi tog en liten fika, bestående av frappista med espresso-smak, URK! Det var lite för mycket, fett på nåt sätt, tjockt, sött, kallt, isigt... Nej, inget jag skulle rekommendera!
Två jackor köptes och en kort tischa på REA!!!
PICS'
Det är vår, våga inte säga något annat!
Skidjackan :)
En skinnis? Lite impuls-köp tror ja? :S
Dagens bling + nya tischan
TJA DÅ alla coolingar till läsare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0