fredagdenfemteMARStolvtrettioett

hallådärköpblåbärhallådärengångtillenruttensillhallådärmångagångerhardunågrasånger jag har träningsverk solen skiner vackert jag är trött sitter i mjukisbyxor orkar inte göra något wendy sover måste gå ut med henne snart det snöar inte jag fryser om fötterna mitt hår är überkrull jag skriver ett onödigt inlägg det ligger en tumstock bredvid mig för att NATASHA lekte med den igår är hemma hela dan wendy ser farlig ut när hon ligger knasigt har inte ätit frukost men jag orkar inte är hungrig ska ta ett päron äppelpäppelpironparon måste göra min gympa lektion och plugga franska PÅ LOOOOVET? det är galet, men jag orkar inte stressa i sista sekund har ändå inget för mig idag................
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0