black´N white

HEJ VAD jag är taggad inför spexdagen 10/6 - 10!! Vi har idén, jag och Alinus dårå! Men det förblir en hemlis, det är iaf asgrymmt och asgrymmt!

Vem älskar inte kortspel??

Främling i garderoben på en drivig brud :)

Härlig detalj?
Wahaha kul bild? Ny kofta! Blå är den!!
Jag har shoppat idag, suck, trots att jag har handlat på tok för mycket denna månad! Jag har hittat ett par underbara sandaler från Vagabond också, dom ska JAG köpa!! Senare, när jag har tillgång till mina pengar på banken :P
Justja! Haha, idag satt jag kvar i skolan typ enochenhalv timma! Bara för att Alinus galna klass skulle ha lite extra Engelska, jaha ja, där fick man sitta, och vänta, ett tag, men sen var det bussen iväg med destination; forum nacka, föreställ er den där bussrösten också! Yeees!
:) = Nu ska jag försöka leta upp bella&tyra show avsnitt! Har missat (!)
:( = Sen ska jag nog försöka göra nån matte läxa jag fick!
over n out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0