tips från coachen

MIN STATISTIK har gått spikrakt upp nu de två senaste dagarna, rekord igår och som jag trodde det inte skulle bli bättre så.. BAM! Det sprutar in kommentarer och hojaja..
Det hjälper att kommetera andras bloggar! Det kan göra att de blir nyfikna på vem som skrivit nån halvtöntig rad angående dens inlägg! Vips! 1+ besökare! Förhoppningsvis tycker hon/han att du verkar intresant och besöker dig flera gånger! Glöm inte att man kan lägga till som favoriter i bloglovin. Jag finns med... ;)
Skitbra tips för er som vill ha mer besökare!

Visst, jag har inte 1000 besökare men jag har några stycken och det ökar för varje dag. Man måste kämpa för att ligga på topp! ;)

Ett annat tips är att PINGA! Haha, jag fattar ingenting av det! Men det ska tydligen vara bra, någon som kan svara på, VARFÖR man gör det, VAD man ska skriva och VAD som händer. TIPS?

In a while.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0