popcorn och tre strumpor

MAN KAN JU UNDRA LITE över min rubrik.. Jo, vi har ett pack med 24 stycken popcornpaket, vad ska dom vara till då?? Och pappi fick tre strupor i ett paket som en tackpresent.. Hehe lite misslycckat med det sägs att det är tanken som räknas!!

Jag har varit ute idag, solat.. pressat! Nej men jag har fått lite färg, det är nice! Helt galet att det är bal om en vecka! Sista tiden har gått såå snabbt, hur ska jag hinna med att njuta av att det är så få dagar kvar i skolan??
Har ännu inte allt klart för alla utstyrslar till nästa vecka.. Ooops,MÅSTE fixas i helgen eller något.

Nu är min mobil laddad med lite ny musik också. Jag är så otroligt dålig på att ladda in, orkar lixom inte..

Imorgon blir det iallafall skola för min del, frågan är bara om jag ska gå på gympan? Inte såå bra idé! Nej det får bli sovmorgon då! Så är det såpbandy på fredag! Om ni vill se mig lite halvdirty i såpa som kom och titta klockan 9.00. Haha skojja..

Justja! Vårkonsert imorgon.. Tror inte jag kan vara med.. Men jag vill gärna titta/lyssna. Hoppas min röst blir frisk till imorgonkväll!!! Kom och titta vettja, vet inte vilken tid men 19 kanske?

ASSÅ JAG DAMPAR SÖNDER PÅ DEN HÄRA DATORN, TANGENTERNA ÄR TRÖGARE ÄN TRÖGAST! DET ÄR INTE MITT FEL OM JAG HAR MISSAT NÅGON BOKSTAV NÅGONSTANS.. Brukar använda mig av Gogle Chrome och då rättar den stavfel, jätte smart! Men den tar dock bort styckeindelnigar.. Därfr kan texten bli vädigt mycket ibland, sorry för det!!

Later aligator

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0