nothing can stop me now!

DAGEN HAR FLOWAT PÅ som den ska! Väldigt bra dag om jag får säga det själv, förutom all magverk, vet allvarligt inte vad det är.. ?
Dagen började med massor av beslutsångest, den STORA frågan var ju såklart; VAD I HELVETE SKA JAG HA PÅ MIG IDAG?? Det blev låga vita converse, svarta jeans, nytt linne från Monki och jeansjacka. Lite sådär basic.. fult. Jaja, nu ska jag inte vara sådan!

När jag lagt benen på ryggen och äntligen kommit fram till skolan var det någon vidrig maffia-film i aulan för alla nior (om jag inte skrivit det så är balens tema, maffia!). Sen var det lite sång-snack inför skolavslutningen. Kommer jag sjunga eller inte??

Sen bar det av till forum nacka med Alina. Där skulle det sista införskaffas, lite till balen, lite till spex och lunch! Tips: kyckling toast på WAYNES!! Asagott!! Sen åkte vi hem to her place och lekte lite, idag fick jag vara mamma! Äntligen! Annars vill hon vara det och då får jag vara pappa, det är inte lika kul.. SKÄMT ÅSIDO.

Till Malin: Jag använder font: 12px/17px 'Lucida Grande', Arial, Sans-serif; (kopierade hela raden) som min rubrik!! Tack, den är lite ny ju! Den blir dock automatiskt stor, vilket är lite märkligt, jag är inte så bra på det där med blogg-design, går nog att fixa!!

Jag ska försöka lägga in en sneakpeek på alla mina outfitar jag kommer ha onsdag, torsdag och fredag!!

Later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0