gårdagen i text

HALLÅ I STUGAN! Det är ju trevligt att vara sjuk på första dagen av lovet? Nej, fy fan. Jag har ont överallt! Och igår somnade jag med feber.

Efter avslutningen igår var det byta om, ut till stan och se utspringet från franska skolan. Sen en liten runda i stan med mammi och broren. Hem igen, byta om igen, iväg till stan igen för student motagning. Börjar på mot tunnelbanan för att möta Alina i Slussen men naj! Icke sa nicke, hon sov. Det blev alltså inge Teddybears på grönan. Istället drog jag hem till Daniel där det var lite trevligt folk från klassen och andra.. Fick skjuts till skuruberget. Redan där börjar jag känna mig lite halvsjuk. Tidig hemgång vid tio ungefär, kroppen börjar ömma. Kommer hem lägger mig i soffan med filt, ett stort glas vatten och TV. Somnade efter en kvart och vaknade när folket kom hem. Fick sova med sockor och två värmekuddar :(

Vakna nu, ont i kroppen och en riktigt ful huvudverk! Tror jag ska ta en dusch och försöka tigga mig till lite massage!

Later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0