efter riktigt lyckad konsert: korvibrö!

JA MEN HALLÅ DÄR! Nu är det så att jag måste säga att ja är liiite stolt över mig själv! Hehe, nej men jag fick så sjuukt mycket beröm av helt oväntade människor idag så jag blir nästan rörd till tårar. Nej så kul ska vi inte ha det! Men VERKLIGEN, tack alla som, hehe vad säger man, sa att jag var bra? Nej men ni fattar och ni vet själva vilka ni var!! Visst, det blev några missar, både på gitarren och i sången, men vafan! VAD gjorde det, tjaa, folk verkade ju gilla det ändå!
Jag vill även tacka typ tjejerna i klassen som dels kom och tittade idag och som var de som från början lyfte upp mig. Ni höjde mitt självförtroende genom att säga att jag var bra, nu sitter jag och sjunger och spelar gitarr SOLO! Tack till er och tack alla!
Jag är helt upprymd nu och vet inte VAR jag ska ta vägen? Hela dagen har varit så känslosam! Ruth grät, Robert och Karin höll på att gråta (lärare), vi grät.. Hur fan ska jag sminka mig på skolavslutningen om jag bara ska gråta? KOM IHÅG LYDIA: INGET smink under ögonen!! Hehe, nej men.. Det kommer bli galet!
Här var iallafall en hungrig Lydia som KRÅMADE sig framför kameran (Leo)

fotografen ♥
Nu ska Lydia rensa fanskapet så hon får lämna in fanskapet imorgon!
Tack för mig, tack och hej
Leverpastej!
Ps. ALLA var gaalet duktiga och modiga idag! Jag menar det verkligen, jag visste inte att det fanns så många BEGÅVADE elever på lilla fjutt-skuru skola, men det fanns det, sannerligen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0