årets klädstil

TJA! NI KANSKE VÄNTAR ER finfina bilder från balen och spex och allt var det var.. Kommer när jag har tid!! Snart!!
Idag var det iaf spex, det var lite trist för vi åt frukost, fotade och sen gick vi hem.. ? Men jaja, det blev lite foton och så..
Sen på kvällen bar det av till Stazione för middag med kära klassen, 9a1. Tårar kom från massa andra men jag kände att jag inte kunde gråta, så när jag och Amanda cyklar ensamma så kommer skiten! Bölade och hulkade cyklandes! Fy. Fan. Vad. Hemskt!

Sen vart det Skuru berget, med lite folk, skit mysigt. Hoppas jag får tillbaka min iPodhögtalare :)

Kommer sitta som en jätte bäbis imorgon tårarna kommer forsa, på min fina klänning. Inga klackar bytheway..

Kanske Teddybears imorgon, på grönan!! :D

Jag vann pris på balen för årets klädstil.. Om ni vill veta hur nomineringen löd.. Då får ni hålla utkik!

Godnatt! 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är min idol

2010-06-11 @ 00:15:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0