(tummen upp)

VI HÄLSAR ALINA VÄLKOMMEN TILL MELLBYSTRAND!! Denna flicka som även fyller år idag, 16 bast! Wow! Jag avgudar henne.. Min familj (som just nu befinner sig hos mina kusiner) och hennes plus en annan familj var på Vallåsen och lunchade! Jätte trevligt var det!! Förutom att jag tappade bort de blå solisarna jag köpte för några dagar sedan.. Därför var jag tvungen att ersätta dem plus det paret jag tog sönder! Jag och fördelsedagsbarnet tog varsin damcykel och drog oss till Maxi för ost och sylt-köp. Det finns KappAhl och Lindex så, ja det blev en sväng in där! Två par solisar, ett halsband och.. eehm jag skämms lite men den kostade 10 kronor.. en sån låtsas-hår-fläta (bild nere).
Vi sitter med gott och blandat och roar oss med våra nya prylar plus en mac-kamera(tummen upp). Vi börjar dock bli lite bad-sugna, det blir väl ett dopp mot senare timmar, solnedgång, kanske!

Alinas present från MIG; rosa spets-kjol, halsband (sko), ring (blomma) och lite små-prover från the body shop. gissa OM hon blev glad?!? Jag har nog aldrig sett någon så fruktansvärt glad! Tjiho!

Här ska födelsedags-mysa!
Ps. förlåt, hela inlägget blev heldamp! FÖRLÅÅÅÅÅÅT, texten ville inte på några omständigheter( eller va man säger) vara vänstercentrerad! DAMP

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0