memories

KOMMER MAN NÅGONSIN GLÖMMA SIN BARNDOM? Hela kvällen har nämligen gått åt att prata våra alla tusen barndomsminnen vi tre har tillsammans! Ute, men under tak, värmeljus, bubbelvatten, lite godis, musik och alla dessa minnen. Finns det risk att glömma, eller det är väl en risk? Inte en chans väl? Risk är ju när det är dåligt, och att glömma är ju dåligt... Dåligt = risk.
Men jag bara funtiluntar lite bara.. Är minnen bra? Det sägs ju att man aldrig ska ångra nåt som fått en att le, det är väl lite samma med hemska grejer också, eller man ska kunna lära sig av det, på nå' vis. Fast, fan vad onödigt att lägga energi på att ångra! Vet inte hur ofta det händer, men allt för ofta? Varför gjorde jag så och varför sa jag inte det? Vem tänker inte så? Och även om man kanske skämtar kanske efter att man sett en snygg kille eller vad som helst och säger till kompisen, vi skulle börjat snacka med han, lalala.. Det är ju inte seriöst kanske men ändå, man ska INTE ångra grejer! Vad det än är! Lägg inte på dig onödiga skulder, men om du gör nåt som känns dumt, gör det inte? Haha, Lydia tipsar och får det att verka huuur enkelt som helst! Nej klart som fan jag själv förstår att det inte riiiktigt är så simpelt som det låter, ja men det är väl bara att göra.. Nej, det kan vara tusen svårt. Bra svenska känner jag nu också.. Hah, bäst att lägga sig och sussa kanske och låta hjärnan min vila lite, så kan jag skriva nya smartis ord och meningar imorgon.
Godnatt eller godmorgon eller vad det kan vara när du läser..
Saknar dig ponken! Min tröja och allt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0