lita inte på det

BLEV DET NÅGOT AV ALLT JAG SA? Nej, ingen "veckans planer" eller "bilder från dagen". Tur att jag inte lovar iaf, det är illa att säga att man lovar men sen bryta det, det händer ju allt för många gånger! Men, det kommer när det kommer, OM det kommer :P
Så om jag skriver nåt, imorgon ska jag lalala. Ja men det är kanske inte 100% säkert och det hoppas jag ni förstår!
Nu tänkte jag iaf säga att idag, vid lunchtid ungefär kommer Linnéa, då ska vi ha lite mys, eller ja vet inte vad vi gör men det blir skojjs!! Hon sover här och på eftermiddagen åker min kära Alina hem.. Trist, men jag är inte själv här nere så länge till, eller jag åker hem på söndag. Samtidigt som det känns trist och så, så känns det ändå rätt skönt att komma hem till ljusa Fridhäll. Pappa, Leo :)
Så tänkte jag att jag ska bjuda lite på ballong-shooten.
Tudleees!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0