saknar dig!

GOD KVÄLL. har inget kul att skriva, dagen har mestadels varit skit så här muntrar ja upp mig med fråågor!

HERE WE GO!

Vilken svordom använder du mest? jag tror jag använder fasen rätt ofta :P
Vilken tid är din väckarklocka inställd på? den står på 7.07 men det är inte på...
Var köper du dina matvaror ifrån? Jag köper inte?
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? Om bilden blir bra vill ja va me!
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? säkert kläder :)
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan? nä, denna veckan har vart så död
Vad åt du till middag senast? kött o potatis :)
Kan du vissla? Jarrå!
Tittade du på tecknat när du var liten? Ja?
Äger du några popband t-shirts? Räknas Beyonce?
När flög du senast? De var nog från USA januari 2009
Pratar du några andra språk? Engelska, franska eller ja pratar ju inte men ja pluggar dom
Har du gråtit offentligt? Hehe ja
Vill du just nu göra några piercingar? kan ju börja med hål i öronen
Vad har du med dig in på bion? Dricka o nåt snacks ;)
Vad har du för väder? jag antar att det är lite snö, blåsigt, kallt...
När sov du senast på golvet? vet ja inte...
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? Varierar
Är dina dagar fullbokade och stressiga? nej, oftast inte
Hamnar du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? haha nej
Hur gammal blir du nästa födelsedag? 16!
Tror du på liv på andra planeter? Nee
Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? fortsätt simma!
Skulle du någonsin hoppa fallskärm? JA!
Tycker du om att krama folk? JAJAJAAA
Äger du en digitalkamera? Yepp
Vilka kändisar har du blivit jämförd med? ingen, tror ja..
Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? mm
Får du dåligt samvete efter du ätit kött? Hehe nejdå
Är du mörkrädd? Lite… ;)
Tre saker du alltid har med dig? Mobil, tuggummi o toffs
Lyssnar på just nu: who says- john mayer
Igår gick du och la dig: 22 kanske, somnade 23.30 typ
Idag vaknade du: 2, 4, 6 och 7
Vad har du på dig: sov t-shirt
Senaste som ringde dig: natasha, men det missa ja :(
Som du ringde:
cornelia! 
Senast som skickade sms till dig: sara öööööö
Som du skickat: natasha, men de har inte levererats :(
Senaste som mailade dig: nån reklamskit
Senaste sidan du besökte/läste: facebook tror jag :)))
Ska göra/ har gjort idag: ska sova snart om ja kan har vart i skolan, har vart lite nere idag så jag har inte haft nån större lust att hitta på nåt..:(
Bra eller dålig dag idag:
mest dålig

NITE dear blog-readers♥

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0