uppklädd

hmm... har ju berättat hur mina tidigare mornar har varit, men det orkar jag verkligen inte, den här var hemsk. ushochfyochblä! var med natasha ett tag nu på dan... vi gjorde lunch, lekte med wendy, va inne på datan, snackade och klippte! det var kul, hon åt upp min näsa.. hahahaaa! hon skulle kolla på avatar ikväll.. hmm undra om den är så bra som alla säger, jag är inte så mycket för sånna filmer.
jag har just, rensat en kokosnöt, så nu har jag massor med vita bitar som är skalade och fina.. mmmums... love kokos. sitter och mumsar på det. mamma köpte lite torkad frukt som vi kan ha som snacks ikväll, alina kommer nämligen hit, vi ska kolla på paradise hotel och kanske eva & adam. woohoo! taggar gaaaaalet som aloonie sa åt mig att göra.
lyssnar på musik i mina nya wesc hörlurar, dom är grymma, men man hör jätte tydligt utifrån.. hmm inte så bra, inget man har på en lektion kanske.. :P sitter i myskläder.. mmmyyyssigt, fast det är lite style iaf, typ uppklädd för att vara mjukiskläder...  om man kan säga så :)))))
så ser dom ut!! ♥
love lydia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0