somewhere over...

...the rainbow, skies are blue
ja det är vad ja drömmer om, blå himmel med lite sol också... tänkte att snart är det ju faktiskt vår, om man ska va lite optimistisk, men sen kom jag på att om de snart är vår, så slutar vi ju snart skolan också så det kanske inte är så nära ändå men ändå. det är ju sportlov, påsklov.. sen kommer ju fint väder och då brukar tiden gå fortare och man blir mer flexibel. tänk vilken skillnad lite sol och värme kan göra, de flesta blir automatiskt på bättre humör! det är underbart och jag ÄLSKAR det!
hoppade från en mur samtidigt som min kompis tog kort underifrån! i sommras ♥
.
så första dagen var väl inte så rolig, men vad skulle man väntat sig, nån jävla kvalitetshattspris! haha dagens skämt! imorgon börjar vi 9, lite sovis iaf!! sen är det helg igen!!!
jag vill shoppa, igen!! sånt jag behöver!! allt här på listan är inte sånt ja behöver men...
shoppinglista:
- jacka
- stövlar
- bh/trosor
- tjocktröja typ munkjacka
- smink
- sjal/halsduk
- väska
- klänning/skjorta
- skidkläder
- linnen
- smycken
- jeans
- väst (dunväst)
- tights, svarta sammet, nya vanliga svarta, mönstrade, andra färger...
- ...

annat skoj som kostar massa skit-pengar:
- göra om mitt rum
- hål i öronen!!!
- present till mamma(11:e)
- ...

måste byta massa grejer också!
jag och natasha har snackat lite om gym, typ world class, öppnat ju nytt ovanför ica så det blir ju fräscht! annars typ friskis & svettis, haha låter så töntigt..skulle tydligen komma i sickla också.. jaja hoppas det blir av iaf jag behöver verkligen!!! sommar nolltio? sommar ettnoll? vad säger man?
jaja nu ska jag kolla på glee! underbar serie!
puss och kräm
L♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0