sjukling

inatt sov alina hos mig efter ph, eva&adam, gitarrspelande, massa pruttmys, pladder och annat gaalet som är hemligt! .. vi vaknar av att hunden gnäller.. då går vi upp(ner) och äter frukost, mackor, juice och smoothie... sen gick vi med bror och hund till alinas eget hem! vi läste KP, åt lunch och glass, lyssnade på musik och alinas "tal", försökte lösa en såndära färgkub, utan vidare bra resultat och ännu mer galet som också är hemligt. det var en riktigt lyckad dag med en liten negativ del bara...
jag är überförkyld! hela huvudet är typ svullet och proppat känns det som, tusen näsdukar har slängts idag.. börjar känna i halsen, fryser, öm i skinnet.. blabla blaaaa. stackars mig... bra början på skolan som är om två dagar.. ushlapushlaishlopishlo.
ja, men det är väl ungefär jag just nu...
för nån dag sen, fick jag veta att en typ 15-åring ska, när det är skola sova 9 timmar och på helger/lov, 11 timmar, dessutom är jag sjuk så jag hade faktiskt tänkt att sova nu, halv nio! kommer väl vakna 7 imorn då, hehe, måste ju ändå komma in i skolrytmen.. tyvärr..
godnatt!
lydia♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0