Q83-16

GOD KVÄLL.sitter här i amandas rum (på sjukhuset)... kom hit ungefär vid ett. hade lite svårt att hitta men efter ett par telefonsamtal kom amanda och mötte mig! välkomnades med en stor varm bamse-kram!! sen fick jag se hennes rum (säng, bord, soffa och tv) sen tog vi en liten sjukhuspromenad och satte oss i ett rum med lite stolar och soffa.. försökte ta igen allt vi misat att prata om i en vecka! sen satte vi oss vid en tv och x-box och började spela ett harry potter spel, hahaa det var helt sjukt! men det fanns inte så mycket annat.. ;) sen gick vi in i rummet igen och pratade ännu mer, va inne på datan och kollade på tv... på den vägen är det! sjuklingen tycks må mycket bättre än förut! det är mycket bra,  jag hoppas att hon kan komma till skolan senare i veckan!
vet inte när jag ska åka hem.. nu ska vi driva lite , hahaaa!!!!
vi får se helt enkelt! hemma väntar en pizza.. hehe
pussar
lydia♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0