hellas

VÄLKOMMEN TILLBAKA.  säger jag till mig själv! vem kommer på att åka till hellasgården för att leka med sjuor i snön en sån här dag?? det var bara att slänga på lager på lager! ush, ja gillar verkligen inte att ha på mig mjukisbyxor nån annan stans än hemma... haha ja hade mjukisbyxor och wannabeuggs(!) det såg ju förfan inte klokt ut! det var kallt blött och blåsit ute!
nu är jag iaf hemma i mitt fridfulla fridhäll. all alone i tystnaden...
nu ska ja äta min smoothie som ja gjorde imorse, som ja hade med mig, men det var lite kallt att dricka den...
ikväll kanske ja ska träffa natasha! hoppas de iaf, varje gång vi har bestämt så har nåt alltid kommit ivägen, så de var ett tag sen..
lite foton ja tog igår när ja fick kameraspatt!
PUSS

Kommentarer
Postat av: Anonym

Leo är sötasteeeee killen i världen fan!!!! Pusss Sara :)

2010-01-29 @ 16:37:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0