grattis!!!

HA DEN ÄRAN.idag fyller min kära mor år!!! ett år äldre än förra året ;)
medan hon var ute och försökte få loss bilen från snödrivan hon kört in i, fixade jag med lite ljus och presenter på köksbordet. det blev hon glad över!! hon öppnade min present för hon ville inte öppna den fån pappa, han skulle få vara med, tyckte hon. hihiii hon blev nog nöjd.. det var vad hon önskade sig iaf... :)
idag var ganska lugn dag i skolan faktiskt.. en lärare borta så lektionen blev lite oseriös. livskunskapen blev ju såååå misslyckad! jag kom med förslaget att man skulle göra en skicka-vidare-historia, sån som man skriver en liten bit och mitt i en mening så viker man bort det och nästa fortsätter med en ny galen historia, brukar vara jätte kul men läraren fattade inte så hon tolkade på sitt eget vis och, ja därefter resultatet... lite tråkiga grupper också, man kunde ju inte skriva nåra fräckisar direkt ;)
här sätter man fast stativet i ett träd! verkligen cool stuff!
jag vill ha en gorillapod, det är ingen iPod eller liknande, det är ett kamera stativ, som är rörligt min morbror fick en sån i julklapp, verkar jätte smart, man kan sätta den på vad som helst nästan... köpes på coolstuff.se

haha jag e ju största posearn!! lite cp armar på båda, hahaa!
dagens (budget)outfit:
blå/vit skortklänning-H&M
svarta tights-H&M
blåa skor-converse
blandade armband-presenter

lydia♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0