fredagsmys

GOD KVÄLL.idag blev det en ganska lugn skoldag, gympa, NO som var typ diskussion, SO var lite jobbig.. skulle vart träslöjd men den blev inställd för att det var för kallt i salen. oh yees! slutade kl 1. gick hem i vinterkylan och väl hemma satte jag mig med gitarren och en massa chords-sökningar på google.
låtar jag kört på gitarren:
-free fallin
-keep holding on
-release me
-heaven
-suddenly I see
-9 crimes
-bubbly
-only you
m.m
det är sjukt kul att spela, låter bra för att ha lärt mig själv!! wohoo
åt mums mumsig middag med familjen sedan var det familjeunderhållning-let's dance, hehe men vad ska man göra en fredagkväll med familjen? så om mammi får bestämma så är det animal-planet nu... :P
.
jag hann se solen ett tag idag innan den gick ner och bytte scen med månen. sägs att det ska bli strålande imorn så då tyckte mammi att hon och jag skulle ut och fota i naturen lite medan snön ligger kvar. haha.. vi får väl se mamma.. ;)
saknar min sara och hoppas att hon läser varje dag som hon lovat..
pussssssar
l♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0