mars pannkaka

GOD EFTERMIDDAG.kom precis hem efter en liten runda längs skurusundet. jag höll värmen med strumpor, sockor, strumpbyxor, långkalsonger, tights, linne, långärmad tröja, halsduk, mössa, dunjacka och varma skor. haha lager på lager kan man  ju lugnt säga!
bror
soliga björknäs på andra sidan
tog lite kort men jag hade inte systemkameran med mig så dom blev inte jättebra.. men iaf
står och gör pannkakor med leo... riktigt goda faktiskt, men de blev rätt mycket smet så det blir nog lite över!
jag klarade just att vända pannkakan genom att kasta upp den lite! wohoo!! jag är ju grymmers! ;)
vet inte om nåt händer ikväll... tror inte det, som vanligt och tyvärr.
hejsvej
Lm♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0