capricorn

HELLUUU.märkte för ett tag sen att jag hade ont på olika ställen på armarna... när jag tittade så var det ett litet rött svullet märke! vet inte ens var jag fått det ifrån, jag har ont på typ tre ställen på underarmarna! konstiiigt....
där under armbandet... syns inte så bra men... det gör ondare än det ser ut, jag är väl lite klen också ;)
men jag var ju glad ändå!
fan asså! jag vet inte vilket gymnasium jag ska gå, och nu vet jag inte ens linje!! mamma kommer och förstör bara! tanken var bild-linjen på nacka eller foto&språk på kungssten, men så hade mammi pratat med sin kollega som har lite koll på gymnasium tydligen, hon hade då sagt att det var synd att jag skulle gå en estetisk linje för att det var typ för såna som inte var så skolmotiverade så att säga... det är ju aldrig kul, och jag vill ju inte kasta bort allt jag slitit för under högstadietiden! så m verkar vara inne på södra latin fast naturlinje, men det är så jäääklans mycket plugg! pluggpluggplugg... mindre än en månad kvar!! herremingud! jajah' det löser sig nog!!
det känns som att det inte är mycket som går i min väg, och detta skulle va min turdag enligt nåt horoskop?? hur tänkte dom nu? att alla stenbockar skulle vara extra glada och lyckliga idag, njaeee snarare tvärt om?
pussellipussar
och
kramellikramar
får du om du läser detta!
du kan ju låtsas iaf!
lydia♥

Kommentarer
Postat av: Ida

Hej! Jag har sökt kungsstensgymnasiet, fotoeuropa :) vad har du tänkt nu?

2013-05-16 @ 18:29:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0