buddy?

HEJ.nu sitter jag hemma i värmen från den öppna spisen! det är det (enda)härliga med vintern och att åka skidor, det är rätt skoj.. jag är dock inte så bra på det men, jag lär mig typ fortfarande :P
kära amanda är borta hela veckan!! hur ska jag klara mig, min buddy?! igår sa hon att hon var sjuk, och inatt fick jag ett sms där det stod att hon skulle operera blindtermen. idag i skolan, sa min mentor att det inte alls var blindtarmen.. så jag vet inte vad som hänt med henne men hon komme riaf inte på hela veckan och jag kommer typ dö!
tusen bilder på dig min bästa manda! finaste vännen! hoppas du blir bättre i maggen!
.
men nu ska jag och natasha ut och ta en promenix! paketerade i 100000 lager kläder!!!
ännu kallare ispussar
isL♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0