bränner minnen

HEJ OCH HALLÅ. eller  hedj ott haddå som det kanske skulle låta
förkylningen blir värre och värre, mamma har gett mig nåt silvervatten, haha mamma är konstig med sina naturliga mediciner.. men dom brukar ju hjälpa, så ja litar på henne!! vid mitt nattduksbord ligger en toarulle och näsdroppar om det skulle behövas, hihiii!
har spelat gitarr och värmt mig framför brasan idag. följde även med mamma för ett tag sen på en liten runda med wendy. orkade ju inte kolla på paradise igår, så det gjorde jag idag på datan! det är helt gaaalet!
har eldat upp gamla lappar med negativa minnen... man kan ju börja radera ögon-minnen iaf, sen får det väl gå som det går med resten...
varför glömmer man vissa viktiga, roliga och betydelsefulla stunder och grejer, medan man hur länge som helst kan komma ihåg oviktiga, tråkiga, obetydelsefulla stunder och grejer, sånt man kanske inte ens vill komma ihåg? men det sitter där, hårt som karlssons-klister, i hjärnan, på näthinnan kanske tom i hjärtat....
.
-skolstart imorn.. det är bara att bita ihop, here we go!!!
lydia♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0