220110

HEJ Å HALLÅ.nu sitter jag i den trappan som för en vecka sedan var iskall med lussan, nu är den varm igen! hela skolan är varm t.o.m vid våra skåp!!! imorn är det öppet hus på nacka gymnasium sedan är det lite fix hemma sedan bär det av till huset långtborta... LUSSAAAAANS!!!!
hon fyllde 15 i lördags så då blir det en liten födelsedagsmiddag! trevligttrevligt
denna fina bild gjorde min vän amanda när vi som ett liknande tillfälle som detta, gjorde på min data...
hedwig(gucci,äkta), lussan (icas egna varor), jag (pizza hutt) sånt hät kan hända om man sätter amanda framför paint!! konstverk, värt $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ massa pengar! och jag lägger ut den här...
ha en bra fredag och helg, för det ska jag ha!!!
kramkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0