vill man va fin får man lida pin

TJO SKO. shiieeeet, sista svenska np idag! jag dog.. nä men de flöt på rätt bra, alla gick typ runt å fråga varandra va dom skrev förnån! haha kul :D
var å träna med N idag. tant-pass, men fyfan va jobbit de va!?! de va inte så bra att jag tränade för jag har ont i halsen, men vill man va fin får man lida pin! jag är stört trött och ja ska göra en dum labbrapport till imorn, hur sk ajag hålla mig vaken, ligger i sängen med pyjamas och datan i knät. nu ska ja geeka!
gaaash va de kliar i halsen, men imorn går vi 9.30.14.30 då är det sioma-föreläsning och syslöjd sen är det helg, och tacktackTACK för det!
såhär kul hade jag och emelie förra helgen:
skämt åsido...
nu är de snart godnatt
Xtra godnatt till den häftiga urcoola N♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0