the secret snail

HELLU. idag har det varit kallt.
har haft en ganska trevlig eftermiddag faktiskt, gick hem till amanda efter school... vi snackade mest, om allt mellan himmel o jord och socker o salt, letade skidkläder till mig på http://www.alpingaraget.se/ hitta ju gaalet snygga grejer! får väl åka o kolla :)
fick höra om en liten flicka (dagisålder) som var väldigt arg på sin pappa, anledningen var att hon ville bli dragen i sin pulka men pappan orkade inte, flickan sa till sitt försvar och för att pappan skulle veta vilken dålig pappa han var "pappa du är så dum! jag ska sätta dig i en papperskorg och smiska dig på stjärten!!" haha hårda ord tycker jag, och om jag skrattade?
men jag har ju lite vardagsunderhållning hemma av min bror också, t.ex. vi gick förbi en kiropraktor, då sa han att han hade klippt sig där? fler saker tillades så jag var tvungen att skriva ner det i mobilen :) texten löd "leo thesecretsnail har klippt sig hos en kiropraktor där kirurgen(?) lagar glasögon" haha den är ju klockren, inget hänger ihop.. kanske inte sååå kul, bättre på plats!
himla kul!
imorn är det nationella prov i svenska, läsförståelse, shiieeet!
puss alla söta♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0