pull the core

HALLI O HALLÅ. en lång jävla da' idag. egentligen 8- 16 men vi hade sovis till 9.30(!) det var skönt!
min look idag är som på bilderna från igår (jag testade igår på kvällen och hade det nu idag) alltså jeansskjortan till ett par svarta tights + lite accessoarer! och en slarvig fläta på sidan.
sitter just nu och sliter med att planera min gympa- lektion jag ska köra ett jympapass à la f&s kommer se ut som en, ja vet inte vad (?) gammal pull the core-tant, hahaa nästan så man ska komma till gympan såhär fast färglatt:
det går rätt bra, men nu ska ja äta mat, de blir kyckling, MUMS!
imorn ska ja å natarza inviga våra träningskort! en stort steg för oss, ett litet steg för mänskligheten ;)
puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0