ordinary sunday

BON SOIR.idag har jag bl.a letat musik som ja ska få in i iPoden, typ träningsmusik :) så kan man ha de när man tränar jätteBRA!! jag har även printat ut låtarna ja kört på gitarr och satt in i en fin blå mapp! ja har vart ute me hunden, lagat hål i kläder, småstädat lite överallt och framför allt (!) NJUTIT AV SOLEN! fy fasiken vad härligt att äntligen få se kära varma solen igen.
pappa fick för sig att göra egna våfflor till lunch! muummms...
an ordinary sunday, helt enkelt ;)
ojoj, va mitt hår blir lockigt när ja duuuschat! haha KOLLA in!
nu ska ja ta ett bett i matteboken, funktioner och algebra.. yippie?
au revoir.

Kommentarer
Postat av: Alina

Mumsig dag :) <3 sen får du gärna ge mig ditt hår i födelsedagspresent ;)

2010-02-07 @ 23:53:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0