livskunskap

HEJ jag heter LYDIA! jag är ambitiös, snäll, omtänksam, dryg, elak(elakaste tillochmed!), bantar(inte) och låter som ett brandalarm... japp, idag har vi haft en underbar improviserad livskunskap då skulle andra säga positiva och negativa grejer om en... det var alltså resultatet som ja skrev innan... det var en förvånansväckande (eller va de heter) rolig livskunskap! haha vi hade kul CORNELIA! :) "du kan ju sitta grensle över mig ist" hahaa
fan, så på väg hem gick min tumnagel av! fanfanFAN!! ja kan typ inte skriva på mobilen(!) man brukade skämta om "aah ja bröt en nagel!" men det är faktiskt såå, nästan hemskt ;)
nu ska jag återigen kasta mig i matematiken, konsthistorian och franska! wooohoo, let´s geek!!
BYE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0