perfekt och oförstörbar, som jag

HAR HAFT EN UNDERBAR ONSDAG/TORSDAG. När vi ätit godis och tittat på "I love you, man", som förresten bara var helt okej, satte vi igång bastun sådär runt midnatt... Det tog ju tid med fuktiga tidningar och tändstickor, men efter ett tag satt vi i värmen! Klättra upp på trampolinen och tog varsina skutt, det var hopp som Regina visade och de var allt från Indianen och näck-hoppet.. Det slutade med att vi alla fem tog av bikinisarna och total-näckade!! Vi springer upp och klämmer in oss i soffan alla fem, Sara, Natasha, Martina, Regina och jag. Sätter på nåt på TV och alla somnar förutom jag och N som går ner och fixar täcken och grejer så vi kan sova i sängarna istället för soffan. Haha, som om vi somna då? Klockan blev väl kanske tre-fyra när resten kom ner, en efter en och varje någon kom så lotsades alla sova. Moget. Regina var väl den som försökte sova på riktigt medan vi andra skrattade och hade oss fram mot fem, kanske tillochmed halv sex-slagen. Sen blev det sömn i sex timmar för att sedan bli väckta av två barn hoppandes på våra magar. Utomhus-frulle, fix och plock sen gick vi ner och solade, badade och fotade.
Jag har dock, som vanligt, inte laddat i bilderna men ska försöka göra det så snart som möjligt då jag kommer vara hel-buzy på lördag och kanske ganska imorgon. Om det är någon som missat så ska jag på Lars Winnerbäck-konserten på lördag!! Ska li jätte kul, med Alina också! Vi har inte setts sen hon åkte från oss i Skåne..
Ha det, nu ska jag försöka sova snart, för min hjärna är sönder och har vart trött hela dan! Men plötsligt känner jag mig pigg, FAN!
pimpad mobil, förövrigt
Nattii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0