bio och två springningar

EFTERSOM JAG INTE SKREV NÅGON IGÅR TÄNKER JAG SKRIVA DET JAG SKULLE SKRIVIT, NU! Vaknade och satte mig, av en vana i soffan med TV på och datorn i knät, liksom nu. Åt frukost, sen fick jag plötsligt för mig att rita, hittade en stompf och ett fint skiss-block, drog fram några urgamla bilder från barndoms-tiden.
Tänkte rita av då, det blev en bild på mig i kanske 1års-åldern sittandes i en barnvagn, brun som en jag vet inte vad! (Varför var jag brunare som liten?) Resultatet blev helt OK men det ser dock inte ut som jag...
Försökte ta kort på den men det blev jättefult! Jaja..
Men så smsade Amanda och fråga om ja ville gå på bio med henne på kvällen.. JA!
Missade bussen så jag fick lägga benen på ryggen och springa ner till en annan station! Pratar med Amanda i telefon och säger att jag ser att bussen kommer nu "Shitt då måste jag springa!".
Väl inne i Slussen missar vi T-banan.
Kommer in i biosalongen och vi får typ klättra över mannen längst ut.. På bioduken visades komedin Bröderna Karlsson, en underhållande rulle med en viss panik, som väntat!
Tillbaka i Slussen får vi reda på att vår buss kommer om en timma..
Tar någon buss till Ektorp och går hemåt, jag går till Amanda och vi står utanför och snackar ett bra tag!! Mamma smsar att bussen nog är i Ektorp så jag säger hejdå till A och springer till bussen! Jag ser två lysen och ser bussen, den kör förbi busshållsplatsen! Jag vinkar och springer men den kör förbi... Som tur är stannar den några meter framför! Jag går på och chauffisen lägger någon onödig kommentar men jag kommer hem säkert och somnar snabbt efter att ha läst några sidor..
'
Nu ska jag dammsuga osv...
Ha det!

Kommentarer
Postat av: Olivia

Tack så mycket! :) allt bra med dej?

2010-08-22 @ 17:42:46
URL: http://hellroosfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0