Sthlm Fashion Week

TJA LÄSARE! Ni har faktiskt höjt min statistik en aning på sistone.. Jag mötte Alina på Monki på Götgatan idag vid tolvtiden, hon kom från sin första dag i skolan på Vittra! Good girl! Kollade lite dä och hittade en snygg höst-jacka (testade dock inte) sen in på Weekday där ett linne köptes för endast 40 svenska riksdaler(!). Kollade lite där och begav oss nedåt och framåt och höger och vänster.. Kollade lite mer, i olika 2hand affärer osv. Någonstans där såg vi Josefin Crafoords son... Vårat mål med hela city-resan var att checka en del av Sthlm Fashion Week's "offentliga" del för oss "normala" oinbjudna modeintresserade människor som drevs på Bibleoteksgatan, av Café och ELLE. Vilket var lite av en besvikelse... Iaf.. När vi ska upp från Östermalmstorgs T-bana möter vi inte mindre än Paow och hennes pojkvän, Hugo! Whow, vilken chock! Nä, skämt åsido men det var ballt!
'
Efter att ha checkat Urban Outfitters och höstskor på Nilsson (utan resultat) drog vi hem till Alina med trötta ben. Varsin kaffe och annanas + lite mörk choklad! mmmmm..
Imorgon är det skolstart och jag och Olivia ska vara i Nacka Aula kl 9.00! Gaalet!! Lite nervigt och jag kan veeerkligen inte förstå att sommarlovet redan är slut! Det är 7kt! Har inte hunnit med något känns det som.. Men men det kan man väl göra på helgerna :)
Pussss

Kommentarer
Postat av: madde

gillar verkligen din header! superhärlig :)

2010-08-18 @ 22:29:13
URL: http://madeleinandrea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0