STHLM

SITTER PÅ TÅGET PÅ VÄG HEM TILL STOCKHOLM. Åååh vilken lättnad att ha dator + Internet på tåget! Det är bara batteriet som är problemet, har ju laddaren men.. vi får väl se :)
Åååh herregud! Det sitter en unge i sätena på andra sidan gången som gråter heela tiden! Sånt borde förbjudas, för sån har ju aldrig jag vart! ;) Nej men.. Det borde finnas en "barn-vagn" där alla barn under 4 ska vara! Perfekt!
Mamma kom in med en latte, vilken lyx!! Förutom att den var lite halv-kall och att det bara smaka mjölk, jaja, whatever..
Saknar mitt rum som jag inte vart på, på hela sommaren!!
Uppdatering: Den gråtande pojken är 3 år och slickar på undersidan av sina foppa-tofflor! Pappan till 3åringen "när du är där på golvet och du hittar något får INTE stoppa in nåt i munnen! Hör du det? Du får inte äta något!! INGET! VI har varit med dig på sjukhuset  tillräckligt många gånger!" Mamma viskar till mig, "Jo, det kan jag tänka mig". Haha underhållande resa iaf!
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0