som en uppenbarelse

NEJ, RIKTIGT SÅ KUL SKA VI INTE HA. Men jag satt här och lästa och tittade på den ena till den anders blogg, kom bara på då.. Fan vad jag älskar bloggar! Eller nej fy, jag gillar inte att använda ordet älskar, det är något man inte ska slösa på! Man ser alla på facebook kommenterar på alla bilder (speciellt små fjortis-tjejer) "ååh älskar dig gumman". Eeehm, jahapp. Kommer du "älska" din pojkvän också? Äsh alla kanske älskar varandra, det är bara jag som är mobbad och utstött som ingen "älskar" som aldrig "älskar" någon annan. Nej, skämt åsido.
Tillbaka till ämnet kanske? Jo, jag gillar ju bloggar starkt! Jag är till och med så att jag kan sitta och läsa min egen, om jag inte har annat för mig! Flera gånger, det är säkert! Haha!
Men typ som Kenza, Blondinbella, Dollyblond och såklart Dessie, Paow och Kissie. Haha såklart och såklart.. Men Kissie ÄR ju väldigt rolig att läsa och se bilder med hennes rattar och läppar hit och dit.. Titta här och slicka där. Ny hårfärg, jag hatar alla, min bror är superkåt på alla tjejer, jag var först med allt, jag är Sveriges största bloggerska och jag vet att ni älskar mig...
Ja Kissie vi HAR fattat?!? Haha..
Tillbaka till ämnet, igen.. Jag måste nog säga att Elin Klings blogg är min absoluta favorit sen finns det ju massa som man små-känner som också är bra, men Kling´s är bäst! Det är ju BARA mode, med ett knapptryck vet du vad som är högsta trenden i höst, färger, former och matchningar. Sååå mycket inspiration, det har iof Kenza och Dollyblond också.. Men, tjaa... Inte på samma nivå som Klingen, jag har ju dessutom praoat när hon satt och åt där! WOW!!! Vilken tuff brud..
Nej nu känner jag att det blev ett långt inlägg precis efter midnatt! Det blev en fin nattsaga om någon läser den innan de går och nannar! Det ska jag göra, så fort jag blir trött!
Godnatt Sverige
Ps. Man ska inte säga hata heller, men nu tänker jag det. För jag hatar att den inte vill göra dubbelt nedslag med cp-safari! Ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0