bästa är hemma!

IGÅR KOM JAG HEM VID MIDNATT NÅGONTING men satt vid datan och tven till typ tre, ajabaja! jag måste vända tillbaka dygnet nu, vänja mig vid vanliga tider och tidig uppgång. Har iof kollat mitt schema och det ser ut att bli rätt chill, hehe.
Nu ska jag till Nackas forum med N, får se om det blir något handlat! Har iaf nästan 3000, woho, fast ovanligt lite för att vara mig (!?!) Sen på kvelen ska jag förhoppningsvis träffa bästa A!! Whiiieee, hon kom hem nångång typ igår eller ja vetefAn men det spelar ingen roll.. Så får vi finally träffas igen, har inte setts sedan flygplatsen i London.. :/
Okej men ha det 'bajs bra' som N sa till mig..
Poss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0