MÅNGA BILDER

TYP HEJ jag är skadad. Jag ska inte skylla på att jag är kort, men plinten var ju förfan nästan lika hög som mig! Klart jag inte kommer över! Iaf, mitt knä blev helt sajk, för jag fastnade knäppt i plinten sen ramla på golvet och ja, på den vägen är det... Går runt med bandage lindat lite fint kring knät. Haha måste ju sett lite mongo ut när jag gick i trappan osv.

Mitt hår var som 100 telefonsladdar imorse! Sen blev de väldans rakt!
Hade gympa som första lektion så jag såg ju riktigt fräsch ut när jag lämnade hemmet! Gillar min min

Och så här kan jag se ut en solig fredag när jag är skadad:
Har ett par fina hårstrån som flyger i pannan som ser ut som rynkor, hehe.

Hann klart med min kjol idag, äntligen, har även börjat på min mask, Edmund heter han och är blå med rött hår, han bor i en grön sammetsgrotta.


Bilden jag gjorde förra helgen till Alina! Inte så snygg när man tar kort på den, snyggare i verkligeheten ;)

HA EN TREVLIG HELG! För det ska jag!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0