lydia goes blogging!

här är min nya, fina blogg, första gången faktiskt!

den är lite ful just nu, vet inte riktigt hur man göör?? får fråga en kompis helt enkelt eller kolla upp det.

sitter här med SARA ÖFVERGÅRD :D bästa, såklart! vi har plingat på guran och använt våra fina stämmor, resultatet blev UNDERBAR musik!

vi passar på att umgås två dar i sträck för att saris ska åka för att sola & bada(i pinacolada) i karibien. hon är borta i två veckor så jag måste ju passa på!!

vet inte riktigt vad den här bloggen ska handla om men, det får vi se.

btw.. hittade ursexiga bilder på mina kääära vänner på saras data! verkligen URSEXIGA!

nu ska ni (man kan ju lotsas att det är nån som läser iaf) få se!

 

sara, linnéa, sara

vi hade lite kul också! jag & sara
hihi hon ser likadan ut på bilderna :)

puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0