time flies..

jag är så sjuukt trött just nu! det är galet! var tvungen att åka ifrån en sovandes sara typ 10.40! hade behövt sova längre, inte bra! men jag får väl sova lite nu... tror att jag ska träffa sara senare igen för vi ska typ fira våra födelsedagar tillsammans idag, iaf var det bestämt så, jag hoppas att vi håller oss till planen! KUL KUL KUUL!!!
helt otroligt att jag fyller år imorgon, time flies... tyvärr så ska jag bara sitta hemma, PÅ NYÅRSAFTON! helt otroligt. kan ni fatta?? sitta hemma med familjen på nyår, det är ju skandal, nä men visst det kan väl bli mysigt men man hade väl iaf velat ha gäster, men nej, mina päron var för sent ute att hitta några gäster.. aja, man får helt enkelt göra det bästa av situation. som vanligt! grejen är ju att jag fyller år också, vem vill ha en seg och tråkig f-dag? ingen, antar jag, men även jag var för sent ute att hitta några fina vänner att umgås med.. tyvärr.
men nu ska jag ta och försöka sova lite..

puss&kram skumbanan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0