surprise?

nu är jag uppe på benen igen efter en liten powernap och en låång dusch! men jag börjar bli lite orolig för vad som kommer näst... sara har nämligen beordrat mig att vara i slussen kl 16 för att hon har fixat en grej?? haha, vad är det som kommer nu, surprise, suprise på dig lydia. nej, men det känns lite taskigt att man inte vart med och fixat lixom, men jag vetefan. hehe, det blir nog kuuuuul!! men jag har faktiskt en liten present till henne!!! sådeså!
jag börjar bli lite hungrig, funtar på att kanske göra lunch ist för frukost, kanske en bra idé.
jag återkommer med vad som faktiskt hände vid denna kidnappning av snart 15-åriga lydia.
jag saaaaknar min lilla PANDA, amanda !!!!!!! väldigt mycket faktiskt!!
jag o amanda på sara g´s galamiddag
tjo sko, lydia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0