en vanlig mysdag helt enkelt

nu har alla tjejsingar gått hem, tyvärr, det var tråkigt.
men jag tackar verkligen för den lilla festen, det var skit kul att ni fixade det till lilla mig, nästa gång kanske det är ni, mina kära vänner, som blir överraskade!!
vi tog jätte mycket foton, två system kameror i gång och lite mobiler, haha kan det bli bättre??
jag kom på att jag inte skrivit någon önskelista?? ojoj! vad får jag nu? gamla sockor och biokort eller? hoppas på det bästa, som vanligt! jag önskade mig skor men det köpte jag sen själv, men jag tror att mamma betalde dom så att jag får dom typ som i present. önskade en jacka också, en sån som alla andra har, tyvärr.. sån fjällis, tunn, svart. INTE dunjackan utan den i tyg och muff inuti, jätte fin men somsagt alla har den och dom kommer typ inte få in flera. slutsålt?
nu i morse fick ja typ nån face wash och face gel av mammi o pappi!! jag har fått lite gratulationer också!! räknas väl inte som present men ändå!
sitter här framför stora datan och fryser i mina mjukisbrallor och min nya underbara myskofta!!

HA EN GRYMM NYÅRSAFTON

GOD FORTSÄTTNING! så ses vi 2010

over and out lydia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0